Ma egy kis rövid blogbejegyezéssel készültem.
Nagyon szeretem Budapestet, a történelmét és az épületeit. Azt hiszem a legjobban a múlt és jelen összehasonlítását. Tehát elég sok budapesti érdekességet és képet fogok feltenni, persze egy kis szöveggel. Lesz majd találós kérdés is. :D
Egyik pesti sétám során megtaláltam a Pál utcai fiúkat a Práter utcában a VIII. kerületben.

... Hát csak jöttek a Pásztorok, egyre közelebb jöttek, és nézték nagyon a golyókat. Mondom Kolnaynak: "Te ezeknek teszik a mi golyónk!" - és még a Weisz volt a legokosabb, mert ő mindjárt mondta: "Gyönnek, Gyönnek, ebből a gyövésből nagy einstand lesz!" - De én azt gondoltam, hogy nem fognak mindeket bántani, hiszen mi soha nem csináltunk nekik semmit. És eleinte nem is bántottak, csak odaálltak, és nézték a játékot. A Kolnay azt súgta  fülembe: " Te, Nemecsek, hagyjuk abba." Azt mondom neki: " Hogyne, majd éppen most, amikor te gurítottál, és nem találtál! Most rajtam a sor. Ha megnyerem, abbahagyjuk". Közben a Richter gurított, de annak már reszketett a keze a félelemtől és félszemmel a Pásztorokra nézett, hát persze, hogy nem talált. De a Pásztorok nem is monzdultak, csak ott álltak zsebre dugott kézzel...

 

 

Szerző: AzAdmirális  2010.08.08. 21:37 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://admiralis.blog.hu/api/trackback/id/tr892208190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SL-D 2010.08.08. 23:42:50

Mit nem adnék egy bejegyzésért, amiben a régi tőzsde épületéről írsz :D

K. Z. 2010.08.09. 14:13:16

8-ik kerületben...
nyolc-ik?

friss, aktuális téma
az index főoldalára robot válogatja a bejegyzéseket, vagy egy zombi szerkesztő?

egy maréknyi dollár 2010.08.09. 15:47:34

@K. Z.: Te hol látsz ilyet?!
Thomas:Kösz,hogy feltetted;nagyon klassz.Én valószínűleg sohasem botlottam volna bele,mert ritkán megyek Budapestre.
A találós kérdés?Ha a regénnyel kapcsolatos,akkor indulok.

AzAdmirális 2010.08.09. 15:58:22

@egy maréknyi dollár: Ha megtisztelsz azzal, hogy továbbra is látogatója leszel a blogomonak, akkor kiderül, hogy mi lesz a találós kérdés? :D

egy maréknyi dollár 2010.08.09. 18:23:04

@AzAdmirális: Ne csigázz,hé!
Az a helyzet,hogy én hetente egy-kétszer jutok internethez;megnézegetem az Index címlapját,külön nem vadászom blogokra,de majd el-elnézek a tiedre.
Ha a Wekerle-telepről írnál/sok képpel/,azt nagyon bírnám.
Üdv.
süti beállítások módosítása